Dit forum is bedoeld voor vragen en opmerkingen die opkomen tijdens het invoeren van de akten van de Surinaamse Burgerlijke Stand. U kunt zelf berichten plaatsen, lezen wat de ervaringen zijn van andere deelnemers, en reageren op berichten. Via de links hierboven kunt u direct doorgaan naar de sectie 'Mededelingen' (van het projectteam), 'Vragen' en 'Tips' over de invoer en 'Opmerkelijk' voor bijzondere vondsten.
ik kreeeg zojuist de bekende mededeling nadat ik nog een aantal taken met puzzelakten had gecontroleerd:Vriendelijke groet, Huub.
You need to be a member of Historische Database van Suriname & de Cariben to add comments!
Replies
mooi werk, daar worden we blij van.
Dag allemaal,
Wat een geweldig nieuws! Bedankt voor jullie inspanning hiervoor!
Dat is snel gegaan en ik hoop dat we de overlijdensakten meteen in het volgende pakket kunnen meenemen dat bij het NAS online komt.
Hartelijke groet, Coen
Wat ffijn nieuws, Huub. Geweldig. Door verhuizing heb ik de laatste tijd maar heel weinig kunnen doen. Daarom mijn hartelijke dank aan jou en de andere zeer trouwe invoerders. Dank aan alle vrijwilligers. Door jullie werk kan ik (hopelijk gauw) naar meer voorouders zoeken.
Vriendelijke groeten,
LilMoreen
Het zoveelste projectdeel afgerond en hopelijk snel in database van NAS beschikbaar