Dit forum is bedoeld voor vragen en opmerkingen die opkomen tijdens het invoeren van de akten van de Surinaamse Burgerlijke Stand. U kunt zelf berichten plaatsen, lezen wat de ervaringen zijn van andere deelnemers, en reageren op berichten. Via de links hierboven kunt u direct doorgaan naar de sectie 'Mededelingen' (van het projectteam), 'Vragen' en 'Tips' over de invoer en 'Opmerkelijk' voor bijzondere vondsten.
Lieve Mensen,
Ik weet niet of dit zo mag, maar.....
Wil echt even om een gunst vragen. Ben al heel wat jaartjes bezig met stamboomonderzoek/genealogie...ik heb aardig wat informatie kunnen vinden zowel hier in Nederland als in Suriname, maar na al die jaren blijf ik nog ontdekken....
Ik weet dat er een voorouder van mij tussen de aktes zit van 1878, folio nummer 657. Ik zou dolgraag willen weten wie zijn moeder of vader is.
Mocht u deze folio tegenkomen, wilt u mij dit melden a.u.b? Ik zou dr ontzettend blij mee zijn. Dan is toch weer een stukje van de puzzel opgelost!
Bijvoorbaat dank!
You need to be a member of Historische Database van Suriname & de Cariben to add comments!
Replies
Beste Valerie, ik snap dat wachten lastig is. 😀 Misschien een goede tip: als alles volgens planning verloopt gaat voor het einde van het jaar de nieuwe website van het Nationaal Archief Suriname online. Daarin zullen ook de geboorteakten staan. Nog niet met een database, maar u kunt het dan wel al doorzoeken.
Met vriendelijke groet, Coen van Galen
Hoi Coen,
Ik heb zoveel familie in die database :-) Het ging mij op dit moment puur en alleen om deze. De rest wacht ik rustig af. Maar bedankt voor de tip.
bedoel je deze? (niet verder vertellen ;-D)
Een brede smile. Zo blij voor haar.
YES!!!!!YES!!!! Als een kind zo blij! Eindelijk....Mijn dank is groot. Ik ga even mij tijd nemen en dit eens ff goed doorkijken. Nogmaals super bedankt :-D