Dit forum is bedoeld voor vragen en opmerkingen die opkomen tijdens het invoeren van de akten van de Surinaamse Burgerlijke Stand. U kunt zelf berichten plaatsen, lezen wat de ervaringen zijn van andere deelnemers, en reageren op berichten. Via de links hierboven kunt u direct doorgaan naar de sectie 'Mededelingen' (van het projectteam), 'Vragen' en 'Tips' over de invoer en 'Opmerkelijk' voor bijzondere vondsten.
Bij het invoeren van de overlijdensakten IV 1828-1876 Suriname krijg ik een akte uit april 1917. Ik heb deze akte afgehandeld.
Is dit correct ?
Joop Abels
You need to be a member of Historische Database van Suriname & de Cariben to add comments!
Replies
Dag Joop en Renée,
Dat hadden we inderdaad iets duidelijker aan moeten geven. Dit overlijdensakte project is een samenvoeging van overlijdensakten die niet eerder ingevoerd konden worden omdat de akten nog niet beschikbaar waren. Daar zitten ook een aantal akten uit de periode 1917-1925 bij.
Hartelijke groet,
Coen en Thunnis
Dag Joop, het kwam voor mij ook als een verrassing om opeens akten uit 1917 te krijgen, door de titel van dit deelproject.
Bij toeval bladerde ik voor iets anders door de handleiding, en kwam toen dit tegen op blz. 2:
Het klopt dus. :)
Vriendelijke groet,
Renée Jopp