Dit forum is bedoeld voor vragen en opmerkingen die opkomen tijdens het invoeren van de akten van de Surinaamse Burgerlijke Stand. U kunt zelf berichten plaatsen, lezen wat de ervaringen zijn van andere deelnemers, en reageren op berichten. Via de links hierboven kunt u direct doorgaan naar de sectie 'Mededelingen' (van het projectteam), 'Vragen' en 'Tips' over de invoer en 'Opmerkelijk' voor bijzondere vondsten.
De laatste taak die ik zojuist heb afgerond wil maar niet opgeslagen worden. De leeftijden van de getuigen staan in een rode balk en wat ik ook probeer, die balk blijft rood en de taak slaat niet op. Andere balken waar leeftijden zijn ingevuld, (in cijfers doe ik dat zoals altijd) worden wel goedgekeurd. Ik heb de taak maar als niet te doen opgeslagen. Jammer van mijn werk.
You need to be a member of Historische Database van Suriname & de Cariben to add comments!
Replies
Dat is vervelend! Het lukte ook niet om dan maar in plaats van de leeftijd een # in te vullen? Het kan zijn dat er per ongeluk een spatie achter de getal stond, het veld is heel gevoelig en accepteert alleen cijfers en # of @.