Dit forum is bedoeld voor vragen en opmerkingen die opkomen tijdens het invoeren van de akten van de Surinaamse Burgerlijke Stand. U kunt zelf berichten plaatsen, lezen wat de ervaringen zijn van andere deelnemers, en reageren op berichten. Via de links hierboven kunt u direct doorgaan naar de sectie 'Mededelingen' (van het projectteam), 'Vragen' en 'Tips' over de invoer en 'Opmerkelijk' voor bijzondere vondsten.
Ik heb blijkbaar de laatste overlijdensakte van de periode 1858-1915 ingevuld.
Ik kreeg geen nioeuwe taak meer in dit project.
Ik ga door met een ander project.
You need to be a member of Historische Database van Suriname & de Cariben to add comments!
Replies
Gefeliciteerd allemaal!!! Alle akten zijn inderdaad ingevoerd, in totaal 112214 antwoorden! Geweldig dat dit net voor het einde van het jaar is gelukt.
Ik weet niet hoe de toewijzing werkt, maar ik krijg nu nog de ene schriftelijke aangifte na de andere...
P.S.: Nu ook hier het bericht dat er geen akten meer zijn. :)
dat zijn akten die nog bij andere invullers stonden, die zijn verlopen en komen dan weer beschikbaar, ik heb er net ook nog een ingevuld.
Ik had er nog 1 staan waar ik eind middag aan was begonnen maar nu net pas afgerond en dat was ook voor mij de laatste.