Dit forum is bedoeld voor vragen en opmerkingen die opkomen tijdens het invoeren van de akten van de Surinaamse Burgerlijke Stand. U kunt zelf berichten plaatsen, lezen wat de ervaringen zijn van andere deelnemers, en reageren op berichten. Via de links hierboven kunt u direct doorgaan naar de sectie 'Mededelingen' (van het projectteam), 'Vragen' en 'Tips' over de invoer en 'Opmerkelijk' voor bijzondere vondsten.
Wie kijkt ermee?
De tweede naam van de aangever levert voor mij een probleem op. Ik denk twee maal een i te zien en daarmee kom ik niet verder
de tweede naam van de tweede getuige start met een A maar daarna?
de achternaam van de moeder levert een naam op die niet op de namenlijst voorkomt
You need to be a member of Historische Database van Suriname & de Cariben to add comments!
Replies
Beste hcorn en Audrey Liauw , Huub van Helvoort geeft hier het advies dat ik ook zou geven: vul alleen in wat u echt ziet staan, en geef in het opmerkingveld aan als u een goede inschatting kunt maken wat er zal hebben gestaan (want daar kunnen we goed ons voordeel mee doen straks!). Maar de voornaamste richtlijn is steeds: 'letterlijk overnemen'. Hartelijke groet Thunnis
hoi, ik lees Julius, Antonie en Trehe@@. ik denk dat ze Treheen heet , maar dat kan ik niet echt lezen vandaar de @@. gr. Herma
De tweede naam van de aangever: Julius
De tweede naam van de tweede getuige: Anthonie
De achternaam van moeder lees ik als Treheen (staat wel op de lijst).