Dit forum is bedoeld voor vragen en opmerkingen die opkomen tijdens het invoeren van de akten van de Surinaamse Burgerlijke Stand. U kunt zelf berichten plaatsen, lezen wat de ervaringen zijn van andere deelnemers, en reageren op berichten. Via de links hierboven kunt u direct doorgaan naar de sectie 'Mededelingen' (van het projectteam), 'Vragen' en 'Tips' over de invoer en 'Opmerkelijk' voor bijzondere vondsten.
Beste deelnemers,
Vanochtend kreeg ik onderstaande heugelijke bericht toen ik inlogde:
Fantastisch dat we nu de geboorteakten van de 19e eeuw hebben ingevoerd!! Proficiat met deze prachtige prestatie, we hadden nooit durven hopen dat het zo snel zou gaan!
Ik hoop dat dit weer energie geeft om verder te werken aan de akten uit de periode 1900-1915. U kunt via deze link inloggen:
https://widgets.hetvolk.org/data-entry/start/15b4e5be-78c3-2a03-0e2d-23d841bf0aee
Feestelijke groeten namens het hele team!
PS: we zijn druk bezig met het voorbereiden van het "puzzelproject" waarin we willen redden wat er te redden valt uit de beschadigde akten, en zorgen dat dit vóór de feestdagen online komt.
You need to be a member of Historische Database van Suriname & de Cariben to add comments!
Replies